7 клас - технологія 2025-2026.

Людмила Тетервова запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Посилання на онлайн урок :


Роботи  надсилайте у вайбер

Дата 13.11.2025; 20.11.2025 (Асинхронно) - зв*язати середину ромашки і частину пелюсток. 27.11.2025; 04.12.1025;

 .2025;Тема 10-15. Виготовлення виробу. Практична робота: плетіння виробу за прикладом з ютуба. 

Мета:

-навчальна:  навчитись виконувати вироби самостійно за описом (з ютуба); самостійно працювати з різними джерелами інформації;

-розвивальна: розвивати вміння робити опис, читати схеми;

-виховна: виховувати акуратність, шанобливе ставлення до своєї роботи.

                                       Самостійна практична робота.

1. Знайдіть в ютубі відіо "в*язання квітів".

2. Зробіть опис в зошиті послідовності вигоовлення квітки.

3. Згідно опису починаємо самостійно в*язати (за вибором).

Приклад в*язання квітки:   

https://www.youtube.com/watch?v=n_d3DHKEaHM

https://www.youtube.com/watch?v=DSaHUUR3hE4





https://youtu.be/lSU79PZSTM4

https://www.youtube.com/watch?v=-h7-DWK0obg

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=CDxWpOd5O7g







Патриотичне сердечко



Чекаю Ваші роботи! 

Дата: 30.10.2023 

Тема 9. Практична робота: плетіння виробу за описом або схемою. (Синхронний режим)

Мета:

-навчальна:  навчитись виконувати вироби самостійно за описом (з ютуба); самостійно працювати з різними джерелами інформації;

-розвивальна: розвивати вміння робити опис, читати схеми;

-виховна: виховувати акуратність, шанобливе ставлення до своєї роботи.

                                       Самостійна практична робота.

1. Згідно опису починаємо самостійно в*язати IIІ ряд.

В кожну арочку  в*яжемо по 7 СН (в одну арку). Потім між рапортами в*яжемо СБН (стовбчик без накиду).

7 СН в слідуючу арку і так в*яжемо до кінця ряда. В кінці СБН в останній стовбчик, 1 ПП, выдрізати нитку на відстані 20 см залишая для зшивання, нитку витягнути, вузлик затянути.

Кінець нитки протягнути в голку і через наборной ряд прошиваємо. В кінці стягуємо, скручивая та викладая квіточку, прошить декілька разів та закріпити нитку (тема 7).

Домашня робота: списати конспект уроку та  опис в*язання об*ємної рози (тема уроку 7). Виконати (зв*язати ) третій ряд до кінця ряду, та зшити розу.  Дівчата! У деяких я ще не бачили перші вироби. Доробити перший виріб та сфотографовані ряди другого виробу (по етапно), підготувати гачок та пряжу. Бажаю успіхів!

Не забувайте, що ви отримуєте собі оцінки, які я обов*язково повинна поставити. Чекаю ваші роботи!

Висилати у вайбер.

Дата 23.10.2025

Тема 8. Виготовлення виробу. Практична робота: плетіння виробу за описом або схемою. 

Мета:

-навчальна:  навчитись виконувати вироби самостійно за описом (з ютуба); самостійно працювати з різними джерелами інформації;

-розвивальна: розвивати вміння робити опис, читати схеми;

-виховна: виховувати акуратність, шанобливе ставлення до своєї роботи.

                                       Самостійна практична робота.

1. Згідно опису починаємо  в*язати II ряд.

II ряд (будем в*язати в центрі стовбчиків арочки).

1. Робимо накид, 2 стовбчика з накидом(СН) в арочку, 2 ПП (повітряні петлі) і знову 2 СН у цю ж саму арочку.

2. Стовбчики пропускаємо, в слідуючу арку 2 СН, 2 ПП, 2 СН у цю ж саму арку. Так в*яжемо до кінця 2-го ряду.

     В кінці 1 ПП, повертаємо роботу. 

Домашнє завдання:

Весь опис перепишіть у зошит.  Зв*язати другий ряд квітки. 

ДІТИ, ЧОМУ НЕ ПРАЦЮЄТЕ, Я НЕ БАЧУ ВАШІ РОБОТИ. За кожен ряд окремо повинна ставити оцінку.



https://www.youtube.com/watch?v=VofaHmUnYBU

Чекаю Ваші роботи! Висилати у вайбер.

Дата 16.10.2025

Тема 7.   Квіти в*язані гачком.

Вибір виробу для виготовлення. План виконання проекту. Метод фокальних об*єктів. 

 (Синхронний режим).

Мета: дов*язати вироб та захистити проект; розвивати вміння порівнювати; виховувати акуратність, шанобливе ставлення до своєї роботи; навчитись виконувати вироби за описом.

                                     Пояснення нового матеріалу.

     Методи проектування: метод фокальних об*єктів (МФО) - це метод пошуку нових ідей шляхом приєднання до вихідного об*єкта властивостей або ознак випадкових об*єктів.

     Суть методу полягає в перенесенні ознак випадково обраних об*єктів на об*єкт, що вдосконалюється, який лежить ніби у фокусі перенесення й тому називається фокальним.

Тобто, оцінити нові ідеї й відібрати найбільш ефективні з погляду реалізації.

                               Самостійна практична робота за описом.

                                         Об*ємна роза, в*язана гачком.

I ряд

1. Набираємо 48 повітряних петель (ПП).

2. Накид і в*яжемо стовбчик з накидом (СН) в четверту петлю від гачка (пров*язуємо двічі по 2 нитки).

3. Пропускаємо 1 петлю ланцюжка, в*яжемо СН в слідуючу петлю, в*яжемо 1 ПП і знову СН в цю ж саму петлю.

4. Накид, одну петлю ланцюжка пропускаємо, СН, ПП і ще один СН в цю ж саму петлю.

5. Пункти 3, 4 повторюємо для  всіх петель ланцюжка.

В кінці ряда 1 ПП (це петля підйому, повертаємо роботу.

Домашня робота: списати конспект уроку та  опис в*язання об*ємної рози. Виконати (зв*язати ) перший ряд (з п*яти пунктів) до кінця ряду. Перевірка робот на наступному тижні. Принести перший виріб та початок другого, гачок та пряжу. Бажаю успіхів!

Висилати роботи у вайбер.


Дата 09.10.2025

Тема 6. Способи виконання плетеного полотна. Способи з*єднання деталей виробу між собою. Захист проекту.

Мета:

- навчальна: ознайомитись  зі способами виконання плетеного полотна; навчитись  з*єднувати  деталі, захищати свої проєкти.

- розвиваюча: розвивати кругозір та допитливість;

- виховна: виховувати старанність та охайність.

І. Організаційна частина.

Доброго дня всім та мирного неба!

 ІІ. Актуалізація опорних знань.

   Повторіть:

1.      Правила безпечної роботи з гачком.

2.     Санітарно-гігієнічні вимоги при в*язання гачком.

Пригадай...

  • Яку форму можуть мати вироби, вив’язані гачком?
  • Як називається елемент в'язання, який утворюється лише з повітряних петель?
  • Для чого в'яжуть петлі підйому?
  • Від чого залежить кількість петель підйому?
  • Як позначають елементи в’язання в текстовому описі?

ІІІ. Мотивація навчальної частини.

Освоювати нове рукоділля ніколи не пізно і ніколи не рано. І якщо ти вирішила це зробити, то ти людина творча та допитлива.

В’язання гачком не просто захопливе заняття, а й дуже корисне хобі. Оволодівши майстерністю в’язання гачком, ти зможеш буквально з ніг до голови одягнути себе і всю свою сім’ю, навіть чотириногих друзів. А починати, як відомо, потрібно з простого. Наприклад, із в’язання по колу. Це один із найпростіших і найдоступніших способів в’язання гачком для початківців. Що можна зв’язати таким способом?

IV. Вивчення нового матеріалу.

1.     Пряме плетіння.

              Види стовпчиків

1.      Стовпчики з однією основою і різними вершинами (рогатка, віяло, гребінець, мушля).

 


2.      Стовпчики з однією основою і однією вершиною (буф, пухкий стовпчик, шишка, поп-корн).



3.      Стовпчики з різними основами і спільною вершиною.

   

2.     Плетіння по колу.

Виконання в'язаного полотна по колу та спіралі

В’язання по колу використовують для виготовлення головних уборів, колових шалей, серветок, скатертин. За принципом кола можна в'язати светри, блузони, сукні. Такі речі є суцільнов’язаними і виконуються, як правило, зверху від горловини.

Полотна, вив’язані по колу, можуть бути пласкими або у вигляді труби. Пласкі полотна бувають круглі, овальні, квадратні, прямокутні, багатокутні. Спільне в них те, що в’язання завжди починають від центра (центром може бути і лінія, і точка), а потім по спіралі або по колу нарощують безперервні ряди.

                                        

Вироби, вив'язані гачком по колу

Правило кола для півстовпчиків із накидом

Якщо ти в’яжеш півстовпчиками з накидом, то починай із 4 повітряних петель, перший коловий ряд в’яжи з 8 півстовпчиків із накидом, розділи коло на 8 клинів і додавай рівномірно по 8 півстовпчиків із накидом у кожному ряду.

                                                   


Додавання ПС по колу

• Спробуй зв’язати ряди по колу півстовпчиками з накидом.

Як в'язати вироби по спіралі

                            

               

Якщо під час в’язання по колу ти не зробиш петель підйому на наступний ряд, то отримаєш спіральне в’язання.

Головне - познач початок за допомогою маркера (шпильки чи контрастної нитки) та дотримуйся «правил кола».

В’язання по спіралі дуже зручно використовувати при обв’язуванні намистин.



3.     Як в'язати вироби по колу у вигляді труби

Якщо ти під час в’язання по колу не додаватимеш стовпчики з кожним рядом, то отримаєш саме трубу.

В’язання гачком трубою буває двох видів:

  • 1) по спіралі;

  • 2) по колу.

                                 Вироби, вив’язані трубою

В’язання трубою виконуй у такій послідовності:

1. Зв’яжи ланцюжок із повітряних петель, довжина якого дорівнює діаметру кола.

2. З’єднай першу й останню петлі в коло.

3. В’яжи по колу, починаючи з петель підйому.

4. Щоб не відбулося зміщення візерунка, зв’яжи один ряд із лицьового боку, замкни його в коло з’єднувальним стовпчиком, зроби петлі підйому, поверни в’язання на виворітний бік і продовж в’язання в іншому напрямку.

5. Якщо не робити петлі підйому та не повергати в’язання, то отримаєш в’язання трубою по спіралі.

4. Способи з*єднання деталей.

Існує декілька способів з*єднання деталей виробів. Самі прості: з*єднання за допомогою гачка та за допомогою великої голки. З*єднувати (зшивати) треба за дві нитки вироба.

V. Практична домашня робота.

З*єднати звязані вироби одним із способів, оздобити його . Наприклад: прикрасити можна бісером,  паєтками, мереживом, аплікацієй, тощо.




Роботи  надсилайте у вайбер.

Дата 02.10.2025

Тема 5. Схеми для плетіння гачком. Умовні позначення основних елементів плетіння гачком. Читання та складання схем. (Синхронний режим).

Мета:

-         навчальна: навчити читати схеми для плетіння гачком; навчитись виконувати основні елементи плетіння гачком;

-         розвиваюча: розвивати пам*ять, мислення;

-         виховна: виховувати акуратність, працелюбність.

       Хід заняття

І. Організаційна частина.

Доброго дня, любі діти! Цілий тиждень я чекала від вас роботи, але прислали не всі. Шановні батьки, проконтролюйте, будь ласка , виконані завдання своєї доньки!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

   Повторіть:

1.     Види гачків і як правильно підібрати його.

2.     Правила безпечної роботи з гачком.

3.     Санітарно-гігієнічні вимоги при в*язання гачком.

ІІІ. Мотивація навчальної частини.

В’язання, що застосовується при створенні м’яких іграшок, полотен, елементів одягу або інтер’єру, поділяється на види залежно від використовуваних інструментів і техніки. Найбільш популярним є в’язання допомогою спиць або гачка, також поширене застосування вилок і в’язальним машинки.

Візерунки і техніки цього ремесла записують спеціальними схемами, для полегшення розуміння яких в інструкції включають умовні позначення. Вивчивши цю термінологію, можна почати відтворювати прості в’язальні візерунки, створювати свої вироби і навіть освоїти складні схеми.

IVПояснення нового матеріалу

       Умовні позначення основних елементів плетіння гачком..

                    


Послідовність в'язання візерунка можна записувати словами або схематично за допомогою умовних позначень.

 У різних літературних джерелах ти зустрінеш різні умовні позначення. У таблиці наведені найпоширеніші умовні позначення, назви елементів в’язання та їх скорочення, що застосовуються під час в’язання гачком, подана кількість петель підйому для в'язання різних стовпчиків.

Використання схем значно полегшує в’язання виробів. Для того щоб уміти читати схеми в’язання гачком, необхідно знати основні правила. І хочемо тебе порадувати: це не просто, а дуже просто!

                                                 Види стовпчиків

1.    1.  Стовпчики з однією основою і різними вершинами (рогатка, віяло, гребінець, мушля).

 


2.   2.   Стовпчики з однією основою і однією вершиною (буф, пухкий стовпчик, шишка, поп-корн).

 


 

3.     3.  Стовпчики з різними основами і спільною вершиною.

                          Правила читання схем в'язання гачком

• Вивчи умовні позначення.

• Стартова точка знаходиться у правому нижньому кутку для найтиповіших візерунків, а для колових візерунків - у центрі.

• Читай схему, як книжку, тільки навпаки, тобто знизу - вгору. Ряди читай почергово: один раз справа наліво (непарні), а другий - зліва направо (парні).

• Починай кожен новий ряд із петель підйому, що замінюють перший стовпчик; їх кількість залежить від висоти стовпчиків ряду.

• У колових візерунках простіше, там читається - як в'яжеться - по спіралі, завжди справа наліво.

          До основних правил читання схем прямого полотна належать такі:

1. Схеми потрібно читати знизу вгору.

2. Усі непарні ряди — лицьові (1-й, 3-й, 5-й і т.д. ) — треба читати справа наліво, парні ряди — виворітні (2-й, 4-й, 6-й і т.д.) — зліва направо.

3. Починати читати схему в’язки з того краю, де розміщені петлі підйому, з яких починається кожен наступний ряд.

Наприклад, схему, зображену на малюнку, слід читати так: спочатку вив’язати ланцюжок із повітряних петель, потім зробити петлю підйому і над кожною петлею ланцюжка пров’язати півстовпчик. Так в’язати кожен ряд.

                           

 


         
    
     

• Цифри з краю (при в’язанні в прямому і зворотному напрямках) або всередині (при в’язанні по колу) схеми позначають порядковий номер ряду. Прочитавши схему ряду, ти зрозумієш, які петлі, стовпчики та елементи і в якій послідовності потрібно в’язати:

  • якщо стовпчик на схемі розташований над стовпчиком попереднього ряду, то ти вводиш гачок під обидві нитки вершини стовпчика попереднього ряду (якщо не зазначено інакше);
  • якщо стовпчик розташований над повітряними петлями, то потрібно вводити гачок під них, тобто навколо них (це за винятком першого ряду).

                                                        


    

 Група елементів із стовпчиків і петель, що повторюються по горизонталі та вертикалі, називається рапортом. На схемах він позначається квадратними дужками або стрілками. Петлі поза ділянкою, обмеженою стрілками, вив’язуй тільки на початку і в кінці ряду.


Будь-яка схема в дзеркальному відображенні підходить для лівші.

VЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПОВТОРЕННЯ

1. Чому в’язання за схемами популярніше, ніж текстовий опис?

2. Що позначають цифри на кожному ряду будь-якої схеми?

3. Що таке рапорт візерунка?

4. Встанови порядок в’язання схеми.  Перемалюй та пронумеруй ряди і вкажи назви стовпчиків.

                      


  5.Познач ряди, петлі підйому та рапорт.

   6.  Зроби текстовий опис схеми серветки, в’язаної гачком.



VІ. Домашнє завдання.

1. Дайте письмові відповіді на запитання та завдання для повторення (знаходяться вище).

2. Продовжити в*язати свої вироби, чередуя: стовпчики без накиду, стовпчики з одним накидом та спробуйте пров*язати стовпчики з двома накидами. Висотою пров*яжіть стільки, щоб на наступний урок ми закінчили в*язати цей (свій) виріб. 

За цей урок ви отримаєте дві оцінки: за письмові відповіді та за практичну роботу.

Сфотографувати,  написати своє прізвище та надіслати у вайбер або групу.


Дата 25.09.2025

Тема 4. Стовпчик з накидом. Плетіння за описом.

Мета: навчитись виконувати основні елементи плетіння гачком.

І. Організаційна частина.

Доброго дня всім та мирного неба! 

ІІ. Вивчення нового матеріалу з практичним закріпленням.

Стовпчик з накидом використовують для в*язання щільного чи ажурного полотна та для створення оздоблень мережива. Відмінність стовпчика з накидом від стовпчика без накиду полягає в тому, що для його утворення петлі пров*язують тричі.

Накид – нитка, накинута на гачок перед пров*язуванням стовпчика.

Щоб полотно зберігало прямокутну форму і не зменшувалося під час в*язання, використовують петлі підйому, що утворюються за допомогою повітряних петель, які не входять в рахунок стовпчиків. Кількість петель  підйому залежить від висоти тих стовпчиків, якими виконується певний ряд, і які замінюють перший стовпчик ряду. Одна петля підйому виконується при в*язанні прямого полотна стовпчиками без накиду, три – стовпчиком з одним накидом і т.д.

 

                                  «Стовпчик з накидом»

1.      Зробіть петлю повороту  (в кінці ряда) – 3 повітряних петлі. Вони будуть першим стовпчиком з накидом. Введіть гачок у другу петлю нижнього ряду і протяніть робочу нитку через дві петлі на гачку.

2.     Рухом від себе зробити накид робочої нитки на гачок та ввести його в четверту петлю з кінця.

3.     На гачку утворилося три петлі. Захопити нитку та протягнути її тільки крізь третю та другу петлі разом.

4.     Знову захопити та протягнути нитку крізь дві петлі, що залишилися на гачку.

5.      Продовжити в*язати стовпчики над усіма наступними петлями ланцюжка.  При правильному в*язанні кожен стовпчик з накидом буде знаходитись над кожною петлею ланцюжка.

                      

Стовпчики з двома та трьома накидами в*яжуть так само, але на гачок робиться відповідно два та три накиди.

ІІІ. Самостійна домашня робота.

В*язане  полотно – самостійного значення не має. Основну роль виконує виріб, який  набуває художньої цінності. Тож пропоную вам вибрати вироби зв*язані гачком.  Це може бути футляр для телефона, окулярів для бабусі, сумка, гаманець, косметічка, елементи одягу тощо.

1.       Вибрати виріб, заміряти його ширину, та набрати таку кількість петель (по цьому розміру).

2.       Зв*язати спочатку 5-7 стовпчиків без накиду, а потім стовпчики з одним накидом (знову приблизно 5-7 рядів).

3.       Сфотографувати,  написати своє прізвище та надіслати  у вайбер або у групу.  (Роботи під псевдонімами не зараховую!)


Дата 18.09.2025

Тема 3. Основні елементи плетіння гачком, їх умовні позначення. Схеми для плетіння гачком. (Синхронний режим).

Мета:

-навчальна: навчити виконувати основні елементи плетіння гачком;

-розвиваюча: розвивати пам*ять, мислення;

- виховна: акуратність, працелюбність.

Хід заняття

І. Організаційна частина.

Дівчата, доброго дня та мирного неба!  Я сподіваюсь, що вже всі підготували гачок та пряжу?! Знайшли в інтернеті, як починати в*язати повітряні петлі та зв*язали їх?!

ІІ. Вивчення нового матеріалу з практичним закріпленням.

Сьогодні ми повинні навчитись в*язати  «стовпчик без накиду»:

1.      Зв*яжіть ланцюжок із 30 повітряних петель.

2.      1-й ряд: зробіть петлю повороту – одну повітряну петлю (це і є петля повороту).

3.      2-й ряд: введіть гачок в другу петлю нижнього ряду (на гачку вже дві петлі), захватіть робочу нитку гачком та протяніть її через дві петлі на гачку, тепер у вас залишилась одна петля на гачку і так в*яжіть до кінця рядочка, вводячи гачок під обидві стінки петлі нижнього ряда (так не буде дірочок під час в*язання).  Але можна в*язати під задню стінку петлі , або під передню стінку – але тепер будуть  дірочки.

4.      3-й ряд: всі інші ряди вив*язують, як 2-й ряд , але не забувайте, що на початку нового ряда робить петлю підйома (повітряну петлю). Якщо не зробите петлю підйому, то виріб буде деформуватись і слідкуйте, щоб пров*язували всі 30 петель , а якщо не дов*яжете рядочки, то вони почнуть звужуватись (в*язка буде схожа на піраміду). Слідкуйте за роботою – рахуйте петлі!



https://www.youtube.com/watch?v=zRrI0g78L5U

ІІІ. Самостійна практична робота.

Домашнє завдання:

Виконати класну практичну роботу (зв*язати  7 рядів). 

Сфотографувати,  написати свої прізвища та надіслати у вайбер.  (Роботи під псевдонімами не зараховую!)

Бажаю успіхів та чекаю ваші роботи!

Шановні діти! Вітаю з початком нового навчального року! Сподіваюся на тісну сівпрацю, відповідальне ставлення до навчання та бажання навчитись працювати, здобувати освіту!

Дата: 04.09.2025 і 11.09.2025
Тема 1-2.  Плетіння гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва. Вироби плетені гачком. Матеріали та інструменти для плетіння. Прийоми роботи гачком.

Мета.

-навчальна: вивчити правила безпечної роботи та санітарно-гігієнічні вимоги під час плетіння; навчитись правильно вив*язувати основні елементи;

-розвивальна: розвивати мислення, пам*ять;

- виховна: виховувати зацікавленість до роботи.

І. Мотивація навчальної частини.

Дівчата! Ми в першому семестрі повинні навчитись в*язати гачком та вив*язати невеликі вироби, які можно застосувати для побуту. Для цього ви повинні придбати гачок та пряжу, а також завести зошити в клітинку для записування тем, основних понять, схем тощо.

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

     В*язання гачком – вид рукоділля, відомий у всіх країнах. Кожне покоління відкриває для себе його красу. Зв*язані своїми руками сучасні моделі неповторні, більш доступні за ціною, ніж готові вироби. Можливість застосування різноманітних ниток та вишуканих моделей роблять в*язання гачком улюбленим заняттям багатьох людей.

     В*язання гачком – багатогранна техніка, бо гачком можна зв*язати різні вироби: светр, шапки, мереживо, прикрасити одяг тощо.

1.      Види гачків.

Гачки бувають різної товщини і виготовляють з різних матеріалів: із сталі, алюмінію, пластмаси, дерева, кістки.

Товщина гачка позначається номером, який відповідає діаметру гачка в мм. Чим більше цифра, тим товстіший гачок.

Номер гачка повинен відповідати товщині пряжі.

Можна в*язати туго або вільно (рихле в*язання).

2.      Нитки, пряжа які можна застосовувати для в*язання.

Бавовна (волокна бавовни називають насіннєве.)

Льон (луб*яне).

Вовняна (шерстяна ) пряжа.

Блискуча пряжа (виготовлена зі штучних та синтетичних волокон). Сировиною штучних волокон є відходи хвойних дерев та пуху бавовни. Сировиною синтетичних волокон є відходи нафти, газу, кам*яного вугілля.

Фасонна пряжа – це пряжа, виготовлена за особливою технікою з додаванням різних за кольором і якістю волокон, синтетичних, металевих ниток.

Фантазійна пряжа – це меланжева пряжа, виготовлена зі змішаних природних та синтетичних волокон з додаванням металевої нитки різної фактури.

3.      Правила безпечної роботи з гачком:

А) не можна носити гачок у поліетиленовому пакеті;

Б) під час в*язання не можна сидіти близько один біля одного;

В) забороняється направляти гострий кінець в бік однокласника;

Г) передавати гачок потрібно ручкою вперед, тримаючи його за гострий кінець;

Д) після закінчення роботи слід заховати гачок у спеціальну коробочку або ввіткнути у клубок ниток, щоб гострий кінець гачка був повнстю схований.

4. Санітарно-гігієнічні вимоги при в*язанні гачком:

А) сидіти треба прямо, прихилившись до спинки стула;

Б) під час роботи світло має падати на роботу з лівого боку або прямо;

В) лігті потрібно опустити і злегка притиснути до тулуба;

Г) гачок з в*язанням слід тримати на відстані 30-40 см від очей;

Д) клубок ниток повинен знаходитись з лівого боку в кульку або коробці.

ІІІ. Інструктаж та самостійна практична робота.

Купити пряжу не тоньше 2 мм та такого ж номера гачок. Номер гачка повинен відповідати товщині пряжі.

 (Якщо не має можливості купить пряжу, знайдіть старі речі, розпустіть їх та змотайте в клубок. Спитайте дозволу у батьків, що можна розпустити.) Цього мотка пряжі вам вистачить на весь рік.

            1.      Початкова петля.

2.      Повітряна петля.

3.      Ланцюжок із повітряних петель (зв*язати 30 петель).


https://www.youtube.com/watch?v=VhQFJfKyuIw

Сфотографувати,  підписати та надіслати у вайбер.

Бажаю успіхів та чекаю ваші роботи!





Комментариев нет:

Отправить комментарий